terça-feira, fevereiro 13, 2007

Thronar - For Death and Glory [2005]



















Banda:Thronar
Álbum:For Death and Glory
Gênero:Atmospheric/Folk Black Metal
País:
Tamanho:?? ??MB
Bitrate:- -
Músicas:
01 - To Kill and be King
02 - Gift to the Gods
03 - The Hunt for Venagance
04 - Grimnor Valora
05 - Dainar's last Rites
06 - For Death & Glory
07 - Screams of Thunder
08 - Where Sword, Axe and Bow Strike Together
09 - The Butcher's Bill

Link:http://www.rapidshare.com/files/16305798/Thronar_-_For_Death_and_Glory.zip

10 Comments:

Anonymous Deby said...

hey cara, axei teu blog no orkut...mto dahora paraens, bom gosto ^_^...ae, vo t passa uma banda mto boa d folk, q eu vo e nao tem aki: Des Teufels Lockvoegel, procura ela, c vc nao conhece, eh mto boa mto msm!! desde jah grata! vlw!!!!

11:44 PM  
Blogger System Rocker said...

Hey, I was wondering if you wanted to link exchange with http://rockshot.eu/musicblogs.html. I'm making a collection of good downloadsites and I hope you want to add the site. I've already added yours.

Cheers,
Chris

6:57 PM  
Anonymous Anônimo said...

molto bueno gracias por toda la buena musica se les agrdece mucho


vikingblood

5:56 PM  
Anonymous Anônimo said...

Hi! can you upload the discography of Falconer?
thanx!! great blog!

4:07 PM  
Anonymous Anônimo said...

foda, soh essa capa do cd que eh paia

1:08 PM  
Blogger unrealbe said...

Do you want to trade links? add me: http://thebestmetalalbums.blogspot.com/
post a comment if you have so I can add you.
greetz
unrealbe

5:22 PM  
Blogger In my minD said...

Se ve buena la banda
jeje

che queres estar en mis favoriots?

Avisame en mi blog (www.donotlaughanymore.blogspot.com

6:28 PM  
Anonymous Rodrigofilth said...

Para bens pelo blog

9:37 PM  
Anonymous RodrigoFilth said...

Cara, eu to com um blog novo, chama-se Central Of bands. www.centralofbands.blogspot.com

Estou procurando bons blogs pra fazer parcerias, um divulgar no blog do outro.

Entre no meu blog e, caso concorde, faremos uma parceria entre os blogs, ok?

meu mail: centralbands@yahoo.com.br

Até breve.

Rodrigofilth.

1:48 PM  
Anonymous chris said...

Great blog! I love this kind of heavy metal.

6:00 PM  

Postar um comentário

Links to this post:

Criar um link

<< Home